من اكون

صورتي
alix, Egypt
همساااااااااااااتى التقرب إلى الله ما هو إلا همسات صادقه ويالها من أصدق الهمسااااااات عشق المصطفى الهادى (صلى الله عليه وسلم) بأبى أنت وأمى يارسول الله ويالاروعته من همسااااااااااات العشق ما هو إلا همساااااات الفرح ما هو إلا همساااااات الحزن ما هو إلا همسااااااات الفراق ما هو إلا همسااااات اللقاء ما هو إلا همسااااات وياااااالها من أجمل الهمساااااااااات

الخميس، مارس 25، 2010




بعيد عنك حياتى هَنَا



و فراقنا كان يوم المنى


كدابة أيوة و هعمل إيه؟


هو انت دارى باللى أنا فيه ؟!


ولا انت لسة بتحس بيه؟!


ما ياما ليالى سهرانة


و ياما دموعى حيرانة


هَجَرت و قلت مش راجع


و رجعت تانى تتراجع


يعنى انت قصدك إيه؟!


عايز تتطمن روحى عليك ؟


ولا تقولى عليّا عنيك؟


ولا انت بتفكرنى بيك؟


متخافش قلبى مش ناسيك


عملت عشانه حاجات كتير


حب و حنان و جرح كبير


و أنا باتجرح فى ثوانى


و يطيب جرحى فى سنين


و ده برده كله بيدبحنى


و شوقى ليك ده بيجرحنى


مبقتش عارفة إحساسى بيك


أوقات باحس ان أنا كارهاك


و ساعات كتير بتمنى لقاك


و يا ريتها كانت فارقة معاك


بتروح و تيجى على مزاجك


و حاططنى دايما فى دماغك


هو انت فاكرنى إيه؟


ليه غاوى يعنى تعذبنى؟!


فى قربك كنت بتتعبنى


و فى بعدك برده مغلّبنى


و الله حرام عليك


حيّرت قلبى و عقلى معاك


و سرقت عمرى عشان باهواك


و صبرى طال علشان انساك


و ده كله ييجى عليّا بإيه؟!


و ان كان ده حالنا بعد الفراق


ترجعلى تانى تقول مشتاق


كنت بعدت عنى ليه؟!


اعذرنى لو كنت باعاتبك


ما انا برده فاض بيّا فى بعدك


و واحشنى نفسى و انا فى قربك


و واحشنى كلام عنيك


و إن كنت فاكر بعمايلك


هتشاورلى و أرجعلك


فكفاية بقة و بقولهالك


أنا مش لعبة فى إيديك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق