من اكون

صورتي
alix, Egypt
همساااااااااااااتى التقرب إلى الله ما هو إلا همسات صادقه ويالها من أصدق الهمسااااااات عشق المصطفى الهادى (صلى الله عليه وسلم) بأبى أنت وأمى يارسول الله ويالاروعته من همسااااااااااات العشق ما هو إلا همساااااات الفرح ما هو إلا همساااااات الحزن ما هو إلا همسااااااات الفراق ما هو إلا همسااااات اللقاء ما هو إلا همسااااات وياااااالها من أجمل الهمساااااااااات

الاثنين، سبتمبر 27، 2010




ازيك حبيبى



يا غايب بعيد عنى


يا عمرى اللى راح منى


منايا الوحيد انى


هطمن عليك


اذيك حبيبى


اذيك وعامل ايه


مبسمعشى صوتك ليه


فين اللى اتعاهدنا عليه انا وانت وعينيك






قلنا مهما الزمان بعدنا


حبنا لازم يعيش


قلنا مهما الزمان بعدنا


افتكرنى متنسانيش


قلنا مهما الزمان بعدنا


حبنا لازم يعيش


قلنا مهما الزمان بعدنا


افتكرنى متنسانيش


حتى لو انت نسيت عينيه


مش هنساك يا حبيبى


لو مسألتش انت عليه


انا هسأل يا حبيبى






اذيك حبيبى


اذيك حبيبى






اذيك حبيبى


محتاجلك قوى دلوقتى


مبنساكشى طول الوقت


والله العظيم اشتقت لحضنك قوى قوى






اذيك حبيبى


انا وحشتنى العوين السود


حنينى ملوهشى حدود


ياريت الليالى تعود


مشتاقلك قوى قوى






كل ليله وانت غايب


بتعدى عليه سنين


كل ليله وانت غايب


بيصرخ فى قلبى حنين


كل ليله وانت غايب


بتعدى عليه سنين


كل ليله وانت غايب


بيصرخ فى قلبى حنين






حتى لو انت نسيت عينيه


مش هنساك يا حبيبى


لو مسألتش انت عليه


انا هسأل يا حبيبى






اذيك حبيبى






حتى لو انت نسيت عينيه


مش هنساك يا حبيبى


لو مسألتش انت عليه


انا انا هسأل يا يا يا يا حبيبى






اذيك حبيبى


اذيك حبيبى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق